»Izvajalcu upravljanja z vlečnimi vozili SŽ-VIT priporoča, da strojevodje vlakov ponovno poduči o dolžnostih med približevanjem delovišču na progi, ki se nanaša na oddajanje signalnega znaka 'pazi' s strojno piščaljo in aktivnemu spremljanju razmer na progi.«
»Upamo, da se bodo ljudje zdaj, ko imamo novo progo in nov vlak, lažje odločali, da bodo odšli v Ljubljano z vlakom in ne z avtomobilom. Res sem vesel.«
»Po tej progi sem se peljala z vlakom. Takrat sem vsem tistim, ki so rekli, da nove proge mogoče ne potrebujemo, dejala, da jim svetujem, da tudi oni naredijo enako.«
»Za Grčijo leta 2023 je nepredstavljivo, da dva vlaka vozita v različni smeri po isti progi in nihče tega ne opazi.«
»Če se bo več ljudi vozilo z vlaki, bodo države mogoče več vlagale v mednarodni železniški promet.«
»Danes je pomembna stabilnost zavezništva (z Nissanom), sposobnost osvajanja novih trgov in upravljanje v času prehoda k električnim vozilom.«
»Vlaki bodo ves dan vozili normalno. Edina nevšečnost, če temu lahko tako rečemo, je, da bodo postaje morda bolj zasedene kot običajno, saj protestniki pogosto uporabljajo vlak za potovanje na demonstracije in z njih.«
»S ponedeljkom se uvaja drugačen vozni red na tej lokaciji. Od skupno 68 vlakov jih bo 25 nadomeščenih z avtobusnimi prevozi, vozni redi so objavljeni na vseh spletnih straneh.«
»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Absurdno je, da je SDS leta 2017 goreče nasprotoval sprejetju zakona o gradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača–Koper. Rušil ga je celo na referendumu. Danes sam ta zakon z velikim veseljem izvaja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju